MENU

Zmiany w zasadach i godzinach obsługi Klientów w związku z zagrożeniem epidemicznym

Szanowni Klienci,

Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Gorzowie Wielkopolskim informuje, iż w związku z ogłoszeniem przez rząd stanu zagrożenia epidemicznego na terenie Polski, w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników, a także w celu zapewnienia ciągłości działania Banku, podjęliśmy wiele działań, które dostosowują funkcjonowanie Gospodarczego Banku Spółdzielczego w Gorzowie Wielkopolskim do sytuacji kryzysowej.

Bank prowadzi obsługę w normalnych godzinach pracy.

Bankomaty czynne są 24 godziny na dobę i są na bieżąco obsługiwane.

https://www.gbs.net.pl/index.php?mod=atmnbranch

Zachęcamy, aby jeśli to możliwe, wizyty w Banku odłożyć na termin późniejszy. Większość spraw bankowych załatwicie Państwo przez bankowość internetową, kontakt e-mailowy oraz telefoniczny.  

Zasady obsługi:

  • W naszych placówkach może przebywać jednocześnie ograniczona liczba klientów.
  • Prosimy, na obsługę poczekaj przed placówką – pracownik zaprosi Cię do środka. To konieczne i powszechne środki ostrożności.
  • Prosimy, zachowaj odległość przynajmniej 1,5 metra od pozostałych osób.
  • W naszych placówkach regularnie dezynfekujemy urządzenia specjalnymi preparatami, jak również udostępniliśmy Państwu dozowniki z żelem antybakteryjnym.

Jeśli nie czujecie się zdrowi, macie wyższą temperaturę, macie kaszel czy też  ból gardła prosimy, aby w obecnej sytuacji nie korzystać z bezpośredniej obsługi w placówce.

Jednocześnie rekomendujemy, aby stosować zalecenia i środki ochronne przeciwko koronawirusowi. Szczegółowe informacje na stronie:
https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady



ZŁÓŻ REKLAMACJĘ